13 Januari 2010

imaginasi...

Aku baru lepas menjalankan aktiviti yang di anjurkan oleh School kami.SISE (School of Information And Engineering) kat Ampang Point.main bowling je.Aktiviti yang kononnya untuk merapatkan hubungan antara kakitangan kolej dan students.tak bagi students lari.biasa la private collegue.

Walaupun aku tak main,tapi aku agak penat jugak la,sebab asyik kacau orang main.Nasib baik la tu aktiviti suka suka je.Kalau tidak,maunya aku kena halau dari situ.

Namun begitu, aktiviti tu habis awal,mungkin sebab semua yang main tu kurang berbakat kot.Asyik masuk longkang je.Jadi aku balik la ke kolej semula.Bukan apa,kalau aku terus balik rumah pun,bukan ada aktiviti yang menarik pun melainkan baca surat khabar termasuklah ruangan iklanekanya sekali.

Jadi aku melepak la di lectrure room ni.Boleh la jugak aku buat aktiviti yang aku buat sekarang.Menulis dan explore lagi penggunaan blog ni.

Aku upload la gambar(bukan gambar aktiviti tadi pun).Ni la antara gambar gambar yang mana aku pernah berada di situasi tersebut dan aku agak perasan hensem la masa tu dan sehingga sekarang.Takpe,hakikat hensem tu korang kalau terbaca kena terima la.

Tapi yang pastinya,gambar gambar tersebut telah membuatkan aku kembali seketika ke dalam memori tersebut.Bersama kawan kawan masa belajar,pergi ke Ulu Yam dan tak ajak Kre(idea sape ntah).Kenangan semasa Degree show.Dan tak lupa juga kenangan ketikan melancong ke Korea.Semuanya masih segar dalam ingatan.Terasa seperti baru saja berlalu.Macam aktiviti main bowling tadi.

.............

Aku nak balik tengok kartun SpongeBob la.Sebenarnya aku terlupa,bahawa aku ada lagi satu aktiviti kat rumah selain baca peper.Aku menonton siri SpongeBob yang aku dah save dalam imaginasi aku.Aku rasa korang pun patut try la save siri kegemaran korang dalam imaginasi.Nanti kalau boring,boleh tonton.

Aku kagum dengan SpongeBob tu.Dia beli tv bukan main besar lagi
semata mata untuk bermain dalam kotak tv tu je.Imaginasi.Bertapa imaginasi lagi seronok daripada dia tonton.

Ah baik aku balik ber'imaginasi sekarang daripada tulis blog.

Tiada ulasan: