25 Januari 2010

besday aku

maka lebih tujuhbelas jam aku berada dalam usia yg baru.Tahun baru la katakan.Dengan itu juga, maka makin tua dah la aku ni..Walaupun aku tetap rasa muda.Syukur alhamdulillah.Dapat lihat dunia lagi.Dapat makan kembung 3 rasa lagi.Dapat tulis blog la.hehehe.

"Demi masa,manusia berada dalam kerugian,melainkan yang beriman dan yang beramal soleh".
manusia memang tidak boleh lari dari berada dalam kerugian.Kerugian yang bersifat duniawi mahupun ukhrawi.Sebagaimana Allah beri kita peluang,beri kita masa.Namun kita masih lagi cuba tangguhkan masa.Kita abaikan peluang.Yg kita sediri tak pasti adakah peluang tersebut kita akan dapat sekali lagi.Rugi betul

Tapi bukan niat aku nak berceramah pada petang mulia ni.Lagipun bukan azam tahun baru aku pun untuk jadi seorang penceramah dalam blog.Aku jadi macam ni pun sebab mengenangkan hotlinkGift aku dapat hari je.Dia bagi peluang 1 hari panggilan percuma maxis ke maxis.Tapi aku tak buat panggilan pun.Tangguh.Nak tunggu lepas kerja la.Tak tau nak call sape la.Dan macam2 alasan lagi.Patutnya aku cuti hari ni,semata2 untuk call kawan2 yang pakai maxis.hehehe.

Apa2 pun,thanks la banyak2 kepada yang wish tu.
..........................
p/s:to all my mantee,belajar betul2 ye.jangan sia2kan peluang dan masa yang ada untuk belajar.

4 ulasan:

darwina berkata...

hehehee~ de gak pesanan utk student die tu.. lect yg bgus nie.. ermm... hepi bday joghoo.. hehehehee

darwina berkata...

hepi bday joghoooo~ :)

suriza berkata...

slmt ari jd utk aku gak..hehhe

suriza berkata...

nape x call aku je...