10 Februari 2010

FOREVER 21

 
Kalau nak bercerita tentang rombongan ke Pulau Pangkor minggu lepas.Aku rasa agak mendatar je.Macam orang2 lain yang gi jugak la kot.Naik feri,turun feri,tangkap gambar,mandi manda,snockling, dll.Yang mungkin berbeza sikitnya adalah bab yg aku kena tinggal la kot.kalau rombongan lain,mesti diaorang kira dulu sebelum bergerak.Ada mantee pun tak ingat bapak..hehe.Tapi xpe,aku tetap cool je.

Kalau nak dibandingkan dengan trip yg aku buat dengan kawan2 aku masa belajar dulu.Yang tu lagi seronok la.Bukan nak cakap rombongan kali ni tak best.Rombongan ni pun okey.Cuma aku tak boleh la nak wat sesuka hati.Tak kan aku nak meng'gila' mengalahkan student pulak.Mengalahkan geng Iyarsyard tu.hehe...Kena la kontrol hensem jugak kan.

.............................

Balik dari Pangkor tu lagi best kot.Mungkin sebab aku dapat lepak dengan seorang kawan.Makan sup. Tulang.Hehe.

Dan yg paling penting aku banyak mendapat pujian keesokkan harinya.Aku nampak biru.Hensem kot.hehe.Thanks to my friend...




2 ulasan:

eL'ds neddy berkata...

Haha saye ingat saye jek orang yang terakhir naek van....
rupenyer mamat nih lagi lambat . Cik pegi pose maut kat tepi pantai dulu ker sebelom balik . hahaha

darwina berkata...

wow~ biru nyeee sir udi~ :)