2 Mac 2010

aku memang ...

Mungkin ada yg pernah buat,tapi aku yakin tak ramai.Tapi kalau dalam novel atau pun wayang mungkin selalu kot.Ntah la.Sebab aku tak baca novel.Ada juga orang tak buat sebab mungkin kerana ego,atau pun memikirkan perkara lain yang lebih kreatif,lebih mewah dan lebih apa2 je la.Asalkan lebih.

Ahh peduli hape aku Jamie cakap aku jiwang(baru kejap).Aku nak jugak cakap apa yg aku buat malam tadi.Apa yg berlaku malam tadi.Huh.

 Malam tadi adalah bulan mengambang penuh.Purnama.Kalau anda pernah menonton cerita yang berkaitan dengan makhluk jadian,seperti Wolfmen tu.Maka malam tadi lah diceritakan serigala jadian tu muncul.
Pada mulanya aku pun tak sedar malam tadi adalah malam purnama.Sehinggalah aku terpandang ke ruang angkasa dikala aku sedang menjamu selera(nasi goreng paprik dan teh o ais) di kedai biasa aku lepak.

Malam tadi juga bertarikh 01.March.2010 dan merupakan birthday my SYG(lin).heppy birthday my SYG.
Dan malam tadi kami berborak sambil memandang bulan purnama.Itu je la yg mampu kami lakukan sebab kami berada berjauhan.Berborak melalui handset je la.Tapi okey juga la kot.Tak terlibat dengan aktiviti berkhalwat dikala meraikan harijadi pasangan.huhu.

Apa?Korang cakap aku jiwang?Aku memang jiwang pun.

babai...

2 ulasan:

Kak Shida berkata...

Jiwang tu best, salah satu penghilang stress. Boleh rehatkan hati dan fikiran sebentar. Tapi jangan OVER jiwang dah la.

eL'ds neddy berkata...

1 march hari jadi syg cik..
2 march hari jadi saye lak..bile kite nk lepak tengok bulan??
hahahahaha