11 Oktober 2010

Kemunculan Semula Gua..

assalamualaikum,salam sejahtera,semoga hensem selalu(sebenarnya aku tahu semua tu hanya untuk aku aje.Maklum la,bukan ada orang baca pun blog aku ni.Kot)

setelah agak lama tidak aku meng'update' laman blog aku ni, otak pun dah agak tepu dalam merangsang pemikiran-pemikiran kritis.Yang ada hanya idea-idea yang mendatar saja.Idea yang lebih bersifat emosi,bersifat sentimental.Idea yang dikira tidak terlalu sinis sekiranya ada sesiapa terbacanya nanti.

contohnya sekarang ni aku tengak dengar lagu Siti Nurhaliza,dan fikiran aku melayang membuat klip video untuk lagu tersebut.Alangkah tidak perlunya aku perkatakan semua itu di sini.
Satu lagi contoh, kalau aku tulis bertapa aku tensionnya nak siapkan assesment portfolio yang aku buat dari masuk kerja pagi tadi ni.Lagi lah tidak perlunya aku nak ceritakan dalam blog.Terlalu mengikut emosi.

Tapi tu pendapat aku,sebab sekarang ni sudah jadi satu trend baru bagi manusia alam siber untuk memperkatakan apa saja yang terlintas di kepala mereka dan di post kan di ruangan sesawang seperti Facebook.Sehinggakan  jatuh wuduk sebab terkentut pun nak di postkan.contohnya la.

Apa-apa pun selamat pengantin baru la untuk kawan aku(Eja & Ejam) yang melangsungkan perkahwinan semalam 10.10.10.Cantik.Tapi apa ada pada nombor tu.Berusaha la untuk mewarnai rumahtangga anda dengan warna keindahan.

nanti kalau ada masa aku tulis lagi.(ni pun untuk aku aje,sebab hanya aku je yang baca blog ni.Kot)

Tiada ulasan: