29 Jun 2011

perarakan BERSIH

Aku saja ambil risiko menggunakan perkataan BERSIH dalam entri kali ni.Dan aku berharap pihak berkuasa tidak ambil apa apa tindakan la terhadap Blog aku ni.Sebab aku tiada langsung akan cuba menyuntik kata kata hasutan dalam blog ni.Sekadar tumpang glamour perkataan BERSIH je.

Cuma ada la sedikit peringatan kepada muda mudi,sahabat sahabi,kawan kawi semua. Ummat Islam semakin ditindas sekarang ni. Muda mudi islam asyik mengejar artis pujaan saja,lagu pujaan,sukan pujaan,permainan video pujaan.Ya,memang anda selalu dengar ungkapan sebegini kan.Tapi anda menganggap ini semua hanyalah sebuah bebelan seseorang yang berlagak pandai semata.Anda tetap dengan apa yang anda lakukan sekarang.

Parlimen Belanda telah meluluskan untuk mengharamkan penyembelihan haiwan di negara tersebut.Jadi secara tidak langsungnya saki baki orang yang menganut agama Islam di Belanda akan menghadapi kesusahan untuk mendapatkan bekalan makanan yang halal.

Perancis mengharamkan wanita menutup aurat.Pemimpin pemimpin negara negara kafir sebenarnya ingin mengkafirkan rakyat rakyat mereka yang beragama Islam sehabis habisan.Cis marah betul aku.

Tiada ulasan: