26 Ogos 2011

ucapan dari : Saya (udi,jogho,leo dll )

Salam Syawal untuk semua
Oleh kerana hari ini adalah hari terakhir kerja,dan hari terakhir juga saya berpeluang mengupdate blog ni(harap jangan baca dengan tanggapan yang saya akan mati ye).Apabila balik ke kampong esok pagi,saya sudah tidak berpeluang lagi untuk menggunakan kemudahan internet seperti ini di kampung saya.Malah coverage untuk handphone pun kena panjat pokok kelapa baru clear untuk menghantar SMS atau call.

Jadi dikesempatan ini saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua pembaca blog saya ini.Dan untuk diri sendiri juga(sebab yang pasti saya yang baca entri ni di masa akan datang).Jika terkasar bahasa,tersalah ejaan,tersengaja sindiran,terbagi nasihat tanpa diminta,dan apa jua 'ter' lagi,saya dengan seikhlas hati memohon maaf dari kalian semua.

Jagalah keselamatan diri kepada yang akan menempuh perjalanan untuk balik kampong,begitu juga yang tak balik kampong.Sambutlah raya dengan gembira.Jangan main mercun.Jangan juga merempit.

p/s: Saya sayang anda :)
 
~ selamat hari MERDEKA juga ~
(bersama kita menghargai nikmat merdeka yang kita ada sekarang.Dan andai ada yang masih belum merdeka,anda punya akal kan?gunakanlah akal kalian dengan sebaik-baiknya.anda akan merdeka.)

Tiada ulasan: