23 November 2011

Nak jadi apa?buatlah pilihan anda

 
Aktiviti penulis semasa cuti di kampung sempena hari raya haji lepas.

Amboi hari ni intro siap letak gambar.Bukan setakat letak gambar,tapi siap mengaku diri seorang penulis lagi.Walaupun belum satu pun lagi buku dipublishkan,dah siap mengaku diri penulis.Tapi apa salahnya kan,sebab tu boleh jadi motivasi,mungkin dengan mengaku penulis tu akan mendorong diri betul-betul rajin menulis dan mencari idea untuk menulis.Sama juga dengan anda,apa salahnya kalau anda rasa anda bagus.Nanti mungkin dengan kata-kata tu anda betul jadi bagus.

Dan untuk entri kali ini,saya cuma nak tayang anak buah saya yang comel-comel ni je.Mereka ini lah anak buah yang saya ada setakat ni.Dini Humaira dan Zairul Haq.Anak kepada abang saya.Tapi dalam gambar ni saya kelihatan tak bersedia sangat bukan apa,sebab memberi arahan pada cameraman supaya cepat sikit.Maklumlah,budak-budak ni bukan boleh pegun pun.Sentiasa bergerak.Tapi tetap kacak kan.

Dengan itu,siap sudah penulisan saya untuk hari ini.Eh nak motivasi juga ye.Okay motivasi yang nak saya berikan pada kali ni adalah,kita akan jadi apa yang kita fikirkan.Ai tak percaya ye.Ha cuba la anda fikirkan anda seorang yang gila mulai pagi esok.Buat perangai macam orang gila.Tengok la apa jadi seminggu dua nanti,Paling kurang pun anda dah diwartakan gila oleh kawan-kawan.Jadi fikirlah anda seorang yang hebat dan bijaksana.Sebab anda aalah apa yang anda fikirkan.Sekian terima kasih dan salam motivasi.



Tiada ulasan: