16 Disember 2011

baca dulu

"Gambar apa pulak motivator sorang ni upload ni."Tanya anda dalam hati.
"takkan la resit gi beli barang pun nak masuk dalam blog".Sambung anda lagi.

Amboi bukan main pandai lagi saya menjangkakan apa fikiran orang apabila buka entri saya kali ni.Kata seseorang kepada saya "underestimate".Ala gurau-gurau je.Tak boleh gurau,pergi surau la.Sebab kalau kat surau pun bergurau,tu dah jadi kurang ajar.

Okey,kat atas tu sebenarnya gambar laporan kesihatan atau sistem badan saya.Maklumat tentang tinggi,berat,tekanan darah,BMI dan macam-macam la tu.Tengok la sendiri kalu nak tahu.Dan kalau secara saintifiknya,badan saya dalam keadaan normal.Anda bagaimana?Mestila normal juga kan?Haha

Ala kalau report kesihatan anda bukan macam saya pun,jangan ambil hati.Anda tetap best,sebab anda baca blog saya.Sebab bukan laporan kesihatan tu yang saya nak kongsikan dengan anda,tapi apa yang saya nak kongsikan dengan anda pembaca sekalian adalah;sesihat mana pun kita,senormal mana pun report kita.Bukan jaminan untuk kita masih bernyawa esok.

Sekian terima kasih dan selamat bermuhasabah diri.

Tiada ulasan: