12 April 2012

salam semua pembaca


Hari ni agak mengecewakan bagi saya.Sebab takde pun isu-isu yang best untuk diperkatakan dalam entri saya.Sebenarnya boleh je kalau saya nak mengucapkan selamat menunaikan umrah pada kat Yati,dan selamat bersara pada Mr David,tapi mereka baca ke blog saya?Rasanya tidak.Lain la kalau saya cerita tentang keburukan mereka(kalau ada),mesti ramai insan yang mulia akan mencadangkan mereka untuk baca blog saya ni.

Namun begitu,mengikut statistik yang dikeluarkan oleh blogspot, udi jogho dll telah dilawati sebanyak 35 kali oleh pembaca pada hari ini.Mungkin lawatan tersebut secara tidak sengaja,dan mungkin sengaja.Gambar di atas.

Dan kalau lah perkara kebaikan yang saya tulis,dan kebaikan juga yang pembaca faham,secara automatik 35 pahala telah saya dapat.Tapi kalau keburukan yang saya tulis,mungkin berlipat kali ganda dosa yang saya dapat.Al maklum la,keburukan lagi rancak tersebar berbanding kebaikan.Keburukan juga lagi senang faham dan dikenang berbanding dengan kebaikan.Bukan begitu pembaca sekalian?

Ha ada satu perkara yang tak best,esok ada program ke sekolah.Atas sebab apa kereta aku kena jadi jentera pengangkut barang.Kereta tu aku bayar sendiri.Dah la aku ni bukan kaki claim.(ni saya bercakap dalam hati aje)Anda rasa saya berkira ye.Kalau macam tu apa kata kumpul duit RM10 setiap orang,bulan ni bayar duit kereta saya.Kita tengok siapa yang berkira.Orang berakal semua berkira la bang.Yang tak berkira tu unta.

Sekian terima kasih.

Tiada ulasan: