15 Mei 2012

andai malam itu sepi

Kepada Muhammad Aqip.
Berbaktilah kepada agama(Islam),mangsa(melayu) dan negara dengan jujur dan ikhlas dari hati anda.Sesungguhnya hanya anda saja yang tahu sedalam mana naluri keikhlasan perjuangan anda selama ini.Semoga berjaya dalam pelajaran dan hidup.

Dan untuk pengetahuan pembaca entri saya yang lain,perenggan di atas itu adalah respon saya kepada beliau yang telah membaca blog saya dan meninggalkan komen.Saya sebenarnya amat menghargai masa yang diberikan oleh sesiapa saja untuk membaca blog ini.Kerana ini adalah cara saya berkomunikasi buat masa ini.Saya menyampaikan pendapat,meluahkan perasaan,menyatakan kasih dan sebagainya.

Andai malam itu sepi
sepi lagi diri ini
andai bulan itu berseri
biar aku terus sepi
asalkan punya jati diri
sebab ia milik abadi

biar bicara tujuh purnama
alam semesta seluruh bergema
namun kata tersimpul jua
hanya senyum penuh makna
diluah mungkin bawa bencana
ditelan hingga hujung dunia

1 ulasan:

Muhammad Aqip berkata...

Terima Kasih Cik Udi