3 Januari 2013

PTPL AMPANG PENIPU

Seorang pensyarah akan mengajar DUA(2) subjek dalam SATU(1) masa di KOLEJ PTPL AMPANG.


Adakah sekiranya saya menghantar surat kepada Kementerian Pengajian Tinggi(KPT) akan mendapat reaksi yang memuaskan? Atau ada tangan-tangan yang berkuasa mampu menukar surat itu supaya menjadi sampah saja. Jadi sebaiknya saya menghantar juga ke Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM)?

Adakah ibubapa akan bersorak dan bertepuk tangan sekiranya mereka terbaca perlakuan kolej terhadap anak mereka? Pensyarah yang sepatutnya berada dalam kelas anak mereka, tetapi ke kelas lain pada waktu yang sama untuk mengajar pelajar lain. Berbaloikah mereka menghantar anak ke kolej ini?

Penilaian dan pemarkahan mengikut emosi pensyarah. Dan sebagainya….

*****

Sebenarnya saya sudah lama tidak pedulikan tentang apa yang kolej nak tipu pelanggan mereka,nak aniaya staff mereka,nak ampu ketua mereka. Tapi bila saya dapat tahu hidup saya sedang dipedulikan oleh pihak kolej, saya berasa terharu dan akan membuat benda yang sama. Sebagai tanda terima kasih.

Okey, ni adalah untuk pengetua kolej yang lebih dikenali oleh pelajar-pelajar kolej sebagai Si Pendek. Saya TIDAK pernah mengeluarkan pernyataan “Ustaz tak reply masej saya” pada sesiapa sebelum ni. Jadi kenapa perlu fitnah saya dengan statement tu?Apa muslihat yang cuba dijaja oleh kamu dengan statement tu?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Banyak Perubahan Dah sekarang
Nak kuar pon ada. Tp dh nak hbs dh pon. Duit pon banyak hbs.. Mcm x Berbaloi la plak.... Lg 1,dh nak hbs lg banyak subjek baru...
HAMPEH!!!!!