2 Ogos 2013

Entri pendek

Selamat hari Jumaat kepada semua yang membaca. eh macam tak perlu  je ucapan tu kan?sebab tak semestinya korang terbaca entri ni pada hari Jumaat kan. Mungkin hari ahad,hari raya atau hari Hol. yang sebenarnya sampai saat ni aku tak tau lagi apa maksud hari hol yang ada kat kalendar kuda tu. Padahal dah cukup tua kot aku atas muka bumi ni.

entri ni sebenarnya bukan nak bercerita tentang hari hol pun sebenarnya,tapi aku saja nak berkongsi apa yang sedang aku lakukan selain menaip. Ya,aku sedang dengar radio Hotfm(muzik paling hangat). Selain lagu raya silih berganti dimainkan,lagu 90 an juga dimainkan.Baru saja lepas lagu Butakah Cinta-kumpulan Spring.

Apa yang terbayang dalam fikiran korang kalau dengar lagu tersebut?Tapi mungkin jugak anda tak terbayang apa-apa pun.Maklum la anda bukan seorang yang banyak imaginasi.Hehe.Tapi kalau aku pulak,bila dengar lagu tu akan terbayang masa aku tingkatan dua.Naik bas gi sekolah(lagu tu selalu dipasang dalam bas.Teringat makan keropok lekor kat kantin.Dan yang menyayukan fikiran adalah,terbayang ketika itu usia masih muda.Sekarang dah tak semuda itu.

Salam.Itu saja entri aku.Nak gi solat Jumaat le.

Tiada ulasan: