12 Februari 2010

masquerade dinner

yeah.Aku baru lepas training untuk show malam ni.Konsep untuk show malam ni agak mencabar juga la sebab terpaksa menyanyikan lagu midley.Cinta Bertasbih dan lagu Seiring Sejalan.Setakat ni pitching macam tak cukup sampai lagi.Ni aku nak buat research sikit lagi ni.Huh mendebarkan.

Mesti anda para pembaca blog aku ni tertanya-tanya,adakah aku sudah tukar kerjaya atau pun aku rupanya seorang penyanyi sebelum ni atau pun korang fikir aku dah menyertai pertandingan realiti popular AF8.

Jawapannya salah.Aku tak masuk AF pun.Aku tak tukar kerjaya lagi.Cuma malam ni je, aku dijemput untuk menghadiri dinner.Tapi macam jemputan bersyarat la pulak.Sebab aku terpaksa buat persembahan.haha.Nasib baik la aku ni cool.

Harap show malam ni berjalan lancar la.Dan jadi kenangan yang best la.

okey.babai...

1 ulasan:

darwina berkata...

bertambah famessss~ :)