15 Oktober 2010

INI DIA..

cis..walaupun sudah agak lama aku bertafakul depan PC ni,tetap juga takde idea untuk aku tulis.Tapi aku tetap juga nak meneruskan niat asal aku berada di depan PC ni.Iaitu aku nak menulis sesuatu.Sebab aku rasa sampai setakat ni saja aku mampu buat kerja untuk hari ni.Otak aku sudah tepu.Tindakan rifleks aku pun dah Slow.Nak reply mesej pun dah salah-salah taip saat ni.Jadi aku cuba mengalihkan perhatian aku,perhatian otak aku ke arah yang lebih bebas.Berfikir sambil bermonolog.

Aku pejam mata.Cuba bayangkan apa saja yang mungkin boleh membuat aku sedikit tenteram.Aku cuba cari sesuatu untuk aku jadikan idea penulisan kali ni.Namun apa yang aku dapat adalah,'INI'.Iaitu coretan yang sedang aku tulis sekarang ni.Itu lah idea.Sesuatu yang bebas.Apa sahaja.Tidak berfomat.Sepertimana format assessment portfolio yang aku bertungkus lumus buat sejak beberapa hari ni.

 

Tiada ulasan: