20 Julai 2011

bila dah macam-macam Vol.14

"Have You Ever Really Loved A Women

When you love a woman, you tell her that she's really wanted
When you love a woman, you tell her that she's the one
She needs somebody, to tell her that it's gonna last forever
So tell me have you ever really...really, really ever loved a woman "

Hari ni gua bukan menulis sajak bahasa english.Tapi itu adalah lagu yang dinyanyikan oleh Brian Adam.Dan saya ada sedikit peceritaan yang ingin dikongsikan bersama.Apa yang saya alami.Mungkin anda juga pernah alaminya.Tapi kurang berminat atau pun tiada peluang untuk memperkatakannya.

Dalam tahun 2004, iaitu ketika sedang belajar di UiTM.Lagu tersebut adalah merupakan salah satu lagu kegemaran saya.Dengan suara Brian Adam yang serak-serak basah tu.Lagu tersebut memang best.

Ceritanya,pada hari Khamis minggu lepas saya tiba-tiba menyanyi lagu tersebut dengan penuh perasaan sambil buat kerja kat office.Siap dengan pitching yang betul.Dan semasa dalam perjalanan pulang dari kerja,lagu tersebut dimainkan  dj dalam radio.Ajaib sungguh.

Sekian cerita saya hari ini.

1 ulasan:

Little Iman Shoppe berkata...

kenapa cam shukew jewh at statement nieyh :)