5 Januari 2010

PC dalam LAB


Aku pun tak pasti kenapa jari aku taip B.U.N.G.A kat atas keyboard komputer ni.
dalam kepala aku masa on PC ni tak terlintas langsung pun difikiran aku untuk berbicara tentang bunga.
yang aku fikirkan adalah ;adakah aku nak sambung balik tentang subjek sejarah seni grafik yang aku tulis sebelum kelas tadi.kerana sekarang ni aku baru saja lepaskan pelajar pelajar aku keluar dari bilik ni.
ya la kan,tadi lepas kelas fotografi,aku menulis tentang kelas tu.
kali ni pun nak ulang perkara yang sama la kononnya.
tapi setelah aku on PC,sign in blog,klik kat New Post.
aku mula terfikirkan benda lain pulak yang aku nak cuba buat dalam blog yang merangkap diari aku ni.
aku nak cuba masukkan gambar pulak.
tu sebab aku teringat kat blog si gemuk(mamat ni lagi) yang letak gambar dia kt blog dan tulis penerangan kat bawah 'penulis bergambar di ladang teh dan sedang menepuk nepuk tangan memanggil kuda padinya',lebih kurang macam tu la ayatnya.aku tak pasti.
berbalik kepada cerita aku.
tentang bunga.
ok

Tiada ulasan: