30 Mac 2012

Terima Kasih

Hari ni agak kritis untuk otak saya berfungsi dan merembes info yang masuk sehingga terpaksa memasukkan sebuah lagi entri.Kalau kebiasaannya hanya satu entri sahaja.Tapi oelh kerana tiada had diberikan oleh google untuk mengupdate blog dan tidak juga jadi dosa yang tidak terampun bak kata Siraj tadi.Ya tadi ada parti hari jadi di kolej PTPL untuk staff yang lahir bulan January,February dan Mac.Dan sebagai salah seorang orang yang diraikan saya mengucap terima kasihlah.Seikhlas tujuan majlis tersebut diadakan.

Dan saya juga mengucapkan terima kasih pada insan yang menghargai bakat saya selain melukis, iaitu menulis.Kerana insan tersebut telah meluangkan sedikit masa yang berharganya itu untuk membaca penulisan saya serta memperkenalkan kepada teman-taman lain.Sehinggakan tangga-tangga,pasu-pasu bunga dan cicak-cicak pun turut berpandangan bila saya melintas di hadapan mereka.Dan mengatakan "oh inilah orangnya yang suka berfikir dan menulis tu?"

Sebagai penjelasan kepada pembaca-pembaca baru yang baik hati dan bijak-bijak semua,anda sedang membaca blog yang menggunakan dua kategori penulisan.Iaitu tentang idea dan satu lagi tentang emosi.Dan untuk kategori idea,penulisan adalah berbentuk essay.Dan untuk penulisan berbentuk emosi atau luahan,penulisan saya pula berbentu puisi atau sajak.

Jadi jangan salah faham,saya bukan meluahkan perasaan tidak puas hati dalam blog saya ni.Saya hanya bercakap tentang idea.Tentang pendapat.Tentang pemikiran.Sekian terima kasih.

Tiada ulasan: